Clientul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la: - ziua în care clientul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care clintul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat - ziua în care clientul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei produs
Contravaloarea transportului retur este suportată de către client, care solicită returul în concordanță cu prevederile legislației în vigoare Returnarea produselor trebuie să se facă integral, consumatorul suportând cheltuielile de transport de retur conform legilor românești. În conformitate cu legea română consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În măsura posibilului, recomandăm ca clientul să utilizeze ambalajul original, acest lucru limitând posibilitatea de deteriorare a bunului în timpul transportului. Prezentul articol este valabil doar in condițiile în care clientul este persoană fizică, în conformitate cu legislația română privind încheierea contractelor la distanță.
Vă punem la dispoziție un formular de retur ce trebuie completat în cazul retragerii din contract.